Osnovna škola Mokošica

DNEVNIK JEDNE EKSKURZIJE – DAN 1.

Autor: Elena Čengija, 7. 4. 2023.

Ovaj su tjedan učenici osmih razreda naše škole posjetili Istru u sklopu organiziranog skupnog putovanja. Ili, ipak ne...ova vijest je na svaki način drukčija pa i priliči da je započnemo drukčije. Pa hajmo probati ponovno:
Najkul ekipa iz najkul škole bila je na najkul ekskurziji s najkul profesorima. Destinacija: Istra. Skupljanje znanja: Apsolutno. Zabava: Maksimalna.

Na nimalo kratak put prema najvećem Jadranskom poluotoku, naši su se osmaši u pratnji svojih profesora i simpatičnih vodiča Pjera i Mirjane otisnuli u ponedjeljak nakon, od uzbuđenja, neprospavane noći. Dva dupkom puna autobusa naših istraživača spremnih za zabavu orila su se pjesmom kroz koju su povremeno, i nimalo sramežljivo, izranjala pitanja o našem prvom odredištu – Nacionalnom parku Krka.

U ovaj prirodni i krški fenomen s čak 7 sedrenih slapova stižemo nakon samo par sati. Prateći cestu koja vodi preko Skradina i skradinskog zaleđa, dolazimo do jedne od najljepših i najatraktivnijih lokacija Nacionalnog parka Krka. Kao istinski ljubitelji prirode i fanovi narodnih običaja obilazimo obnovljene etnološke spomenike – vodenice s mlinicama, kovačnicu, mlinarev stan i štalu.

Nakon 45 minuta uživanja u 1900 m edukativne đirate debelim hladom koji vodi kroz fascinantnu vazdazelenu mediteransku vegetaciju stižemo do najduže sedrene barijere u Europi – Skradinskog buka. Ovaj najpoznatiji i najduži slap poseban je po svom neobičnom izgledu koji može zahvaliti 17 stepenica raspoređenih na 800 metara dužine preko kojih se prelijevaju zajedničke vode rijeka Krke i Čikole. Nismo popustili odmoriti se na zelenim površinama, utoćati noge u ledeno-hladnu riječnu vodu i, naravno, uhvatiti i više nego jedan „selfi“ s najljepšom mogućom pozadinom.

I premda nam jedna od onih silnih marčanih bura nije bila naročito naklonjena, nismo mogli preskočiti vožnju brodićima Nečvenom i Gudučom niz Krku do tipično romatično mediteranskog gradića čija je cijela gradska jezgra zaštićeni spomenik kulture – Skradina, odakle smo nastavili svoj put prema našoj konačnoj destinaciji. U Novigrad stižemo u kasnim večernjim satima itekako spremni za punjenje baterija u zemlji snova. A svoju znatiželju kako je kroz fotografije izgledao naš prvi dan možete utažiti u za vas spremnoj fotogaleriji

Traži

Napredno pretraživanje

Upis u prvi razred

Mrežne stranice koje će Vam služiti:
osnovne.e-upisi.hr
Terminko.hr

U priloženom dokumentu pročitajte sve upute za upis u 1. razred školske godine 2024./2025.

KORISNI LINKOVI

Meteo podaci

Aktualno

CARNET novosti

Ispis statistike od 26. 11. 2009.

> O školi  > Oglasna ploča
Osnovna škola Mokošica / Bartola Kašića 20, HR-20236 Mokošica / os-mokosica.skole.hr / ured@os-mokosica.skole.hr