Osnovna škola Mokošica

Šestaši OŠ Mokošica na izletu

Autor: Administrator , 7. 11. 2011.

20. listopada 2011. godine u 7:30 krenuli smo iz Mokošice na izlet u Makarsku. S nama su išli:  razrednici - Marija Miškov (6.a), Boško Ćorak (6.b), Mirzeta Samardžić (6.c) i defektologinja Dragana Grujović.Putem smo uživali u krajoliku. O njegovima ljepotama govorili su nam turistički vodiči. Na Bistrini nas je interesiralo kakvi su ono  „bidoni“ i naši  vodiči su nam objasnili da se na tim „bidonima“ nalaze mušule i kamenice. U Neretvi su nas dočekala prekrasna i bogata polja te stabla narančina, limuna...Uskoro smo ušli u  Zaostrog. Izgasili smo svoje mobitele i krenuli prema Samostanu sv. Marije......

Etnografska zbirka ostavila je na mene snažan dojam. Obuhvaća velik broj narodnih nošnji, a u jednom odjeljku mogli smo vidjeti pribor za jelo i druge potrepštine kojima su se služili ljudi u dalekoj prošlosti. Sakralnu zbirku čine slike, skulpture, misno ruho, crkveni namještaj i drugi predmeti.Fascinirala nas je knjižnica Samostana koja ima bogatu građu od 30 inkunabula (a kažu da je bogata knjižnica koja ima jednu inkunabulu) i 233 knjige tiskane u 16. st. Arhiv čuva spise od 15. do 20. st. Tu se malazi i Razgovor ugodni naroda slovinskoga Andrije Kačića Miošića.

Prekrasni Botanički vrt Samostana blješti okupan jesenjim suncem, ali mi nastavljamo dalje, prema Makarskoj.Dočekala nas je kiša, no to nam nije smetalo da uživamo u bogatoj zbirci Malakološkog muzeja.Školjke iz svih mora svijeta, oklopi kornjača..., a mi kao bez daha gledamo sve to i ne možemo se načuditi. Toliko smo dobri, pozorno promatramo, pitamo,  tako da nas je časna sestra pohvalila i rekla kako odavno nije imala ovakve učenike u Muzeju.

Zatim smo dobili slobodno vrijeme kako bismo prošetali Makarskom. Na povratku smo se zadržali u Metkoviću, gdje nas je dočekalo lijepo vrijeme.Nastavljamo put prema Dubrovniku. S lijeve strane ostaju iza nas Baćinska jezera.U autobusu vlada veliko veselje.Zatim - karaoke. Osmijeh ne silazi s naših lica. No, sve što je lijepo kratko traje.Oko 18 sati stižemo u Mokošicu. Lijepo bi bilo ovo sve ponovit!

Zapisala: Ivana Vatović, učenica 6.c

Pripremila: Mirzeta Samardžić

Traži

Napredno pretraživanje

Upis u prvi razred

Mrežne stranice koje će Vam služiti:
osnovne.e-upisi.hr
Terminko.hr

U priloženom dokumentu pročitajte sve upute za upis u 1. razred školske godine 2024./2025.

KORISNI LINKOVI

Meteo podaci

Aktualno

CARNET novosti

Ispis statistike od 26. 11. 2009.

> O školi  > Oglasna ploča
Osnovna škola Mokošica / Bartola Kašića 20, HR-20236 Mokošica / os-mokosica.skole.hr / ured@os-mokosica.skole.hr